Onze werkwijze bij Facility

Bij Facility streven we naar een efficiënte en transparante samenwerking met onze opdrachtgevers. Ons doel is om uitzonderlijke facilitaire oplossingen te bieden die aansluiten bij jouw specifieke behoeften.

Onze drie proposities

  • Hospitality: We leveren diensten zoals receptionistes, gastvrouwen en office assistants. Deze professionals zorgen voor een warm welkom en een positieve ervaring voor jouw gasten en medewerkers.
  • Facilitair:  Onze diensten omvatten handymans, conciërges en facilitair medewerkers, die zorgen voor het dagelijkse beheer en onderhoud van jouw faciliteiten.
  • Facility management: We bieden facility managers, facility coördinatoren en office managers aan, die helpen bij strategische facilitaire vraagstukken en operationeel management.

Flexibele dienstverlening

Onze dienstverlening kan in verschillende vormen worden aangeboden:
  • Detachering: Zowel tijdelijk als structureel.
  • Detavast: Een medewerker treedt na een bepaalde periode vast in dienst bij jou als opdrachtgever.
  • Werving en Selectie: Wij vinden de beste professionals voor jouw organisatie.

Onze werkwijze bij detachering en detavast

Kennismaking en offerte

We beginnen met een kennismakingsgesprek om jouw organisatie en behoeften te begrijpen. Op basis hiervan stellen we een offerte op die past bij jouw wensen en verwachtingen.

Kick-off meeting

Na akkoord op de offerte starten we met een kick-off meeting. Tijdens deze sessie verzamelen we gedetailleerde informatie over de functie, het takenpakket en jouw specifieke wensen om de beste match te maken.

Matchmaking en selectie

Onze recruiters voeren eerst een gesprek met potentiële kandidaten. Bij een positieve match stellen we de kandidaat digitaal aan je voor. Vervolgens plannen we een kennismakingsgesprek bij jou op kantoor met de kandidaat, jou als opdrachtgever en onze recruiter. Als er een goede klik is, gaan we over tot de volgende stappen.

Contract en onboarding

Facility stelt het contract op en zorgt voor alle administratieve afhandelingen. Voor de kandidaat regelen we de arbeidsovereenkomst, toegang tot systemen, eventueel bedrijfskleding en een persoonlijke onboarding op ons kantoor. Onze fieldmanagers zijn aanwezig tijdens de opstart om de medewerker goed te begeleiden. Indien je gebruik maakt van onze continuïteit, zal ook een collega uit onze back-up pool helpen bij het opstellen van een handboek en het efficiënt inrichten van processen.

Ongoing support bij Facility

Ongoing support

Bij Facility geloven we in het bieden van continue ondersteuning aan zowel onze opdrachtgevers als medewerkers. Onze aanpak zorgt ervoor dat alle facilitaire processen soepel verlopen en dat jouw organisatie optimaal functioneert. Vanuit ons kantoor in Amersfoort werken wij met 13 collega’s die zich bezighouden met alle ondersteunende taken om onze opdrachtgevers en gedetacheerde collega’s door heel het land te ontzorgen. We vinden samenwerken belangrijk, leren van elkaars expertise. Bekijk hier de verschillende afdelingen in ons kantoorteam.

Wat doet onze fieldmanager?

Onze fieldmanagers spelen een cruciale rol als de schakel tussen opdrachtgever en werknemer. Ze zijn verantwoordelijk voor het gehele operationele proces en geven leiding vanuit onze kernwaarden: betrokken, enthousiast en persoonlijk. Door goede begeleiding en ondersteuning zorgen zij ervoor dat tevreden medewerkers leiden tot tevreden opdrachtgevers. Gedurende het jaar organiseren onze fieldmanagers vier structurele contactmomenten, zowel met de opdrachtgever als met de medewerker, om de voortgang te bespreken en waar nodig bij te sturen.

Lees hier wat je kan verwachten van onze fieldmanagers in onze samenwerking

Wat doet onze planner?

Onze planners zorgen voor de continuïteit van jouw facilitaire dienstverlening. Ze pakken ziekmeldingen direct op en zorgen ervoor dat er altijd een ingewerkte back-up medewerker klaarstaat om in te springen. Daarnaast beoordelen en plannen ze vakantieaanvragen, zodat de dienstverlening zonder onderbrekingen doorgaat. Onze planners houden de back-up pool altijd up-to-date, zodat er nooit een gat valt in de bezetting.

Wat doet onze Account Director?

De account director is eindverantwoordelijk voor de samenwerking tussen Facility en jouw organisatie. Als strategisch gesprekspartner zorgt de account director ervoor dat onze dienstverlening bijdraagt aan jouw lange-termijn doelen en groei. Door te werken vanuit een partnerschap, in plaats van een traditionele opdrachtgever-leverancier verhouding, streven we naar een succesvolle samenwerking die jouw organisatie ten goede komt.

Met onze flexibele en op maat gemaakte oplossingen kun jij je richten op jouw kernactiviteiten, terwijl wij zorgen voor een soepel lopende facilitaire ondersteuning. Neem vandaag nog contact met ons op om te ontdekken hoe we jouw organisatie kunnen ondersteunen.